Skärp mig!!!

Heeeeej!
Long time no se?!

Tidigare inlägg: Vi är med hus.

Dagens inlägg: Vi är fortfarande med hus.

Nycklarna sitter i min nyckelknippa den 27:e april.
Meeeeeen. Vi ska riva en vägg.Lägga golv.Gipsa taket.Måla.Tapsera.Köpa nya sängar... Innan vi flyttar in.

Maj gad. Tror ni trots att allt kommer vara kaotiskt att jag kommer vara så lycklig över våran 1 plans villa?
Inget mer spring i trappen. Eller jag kan ju gå två steg "ner" i tvättstugan och in i vår underbara bastu?!

Eller bastu är inte min grej! Det blir ett grabbnäste?!!

Och det som egentligen är lite bäst är att jag kan cykla till mitt jobb. Och att jag har grannar. Ni vet ute i skogen där vi bodde var det ju inga grannar. bara kottar. och hästar. och lösa hundar. och raggare. och kriminella. och myggor i mängder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0