Fell the Flow..

Tänkte lägga in lite bilder på vårt hus. Men hittar intesladden.
Men hur som haver.
Min fina sambo är i huset i princip dygnet runt med Lasse och svärfar.
Och jag? Jag bara glider. Min tid i huset är inte riktigt kommen.
Jag står ju för inredningen. Hallå.
Någon måste göra det ju.
Ett tufft jobb. Faktiskt det tuffaste av allt.
För jag tror inte det är speciellt jobbigt att riva väggar, måla, gipsa,fixa tak,spakla,slipa. Piss i mississippi(?!)
För att inte tala om hur jobbigt och slitsamt det är att inhandla det som ska fylla upp torrförråd,kyl,frys.

Måste erkänna att jag har det så jävla bra.
Och ingen får låna honom.

Aj Lav Maj Lajf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0