Trötta mig..

William är i värsta trotsen enligt mig. Mild enligt andra.
Men vi bråkar hela tiden.
Han lyssnar inte för fem öre..
Jag blir tokig på detta älskade lilla barn.
Tur att han är så söt då ju.
Jag vet det är övergående.
Något annat som är tur med är att de underbara fina stunderna överväger de jobbiga.

Tänk att han varit en sån här liten tolle.
Och tiden går tokfort.
Snart har han väl tagit studenten och flyttat hemifrån.
En sak vi är väldigt noga med är att alltid säga förlåt och att prata om det jobbiga på kvällen. För att liksom reda ut det som hänt. Och alltid pussen.kramen och ett jag älskar dig!!!

Och vincent.. Han kan sjunga Manboy han.
William stod nämligen i köket och sjöng låten innan idag.
Vincent var inte sen med att hänga på.
Fast han sjöng bara man.

Och vincents största idol är ju William.


Annars mår man mest skit när det ska kivas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0