Superwomen..

Ibland iallafall.
Sov hos mamma inatt eftersom hon skulle passa vincent medans jag var hos läkaren.
William lämnade jag på dagis i vanlig ordning.
Men innan dess fick jag sätta klockan(!) för att komma upp i tid.
Vi skulle lämna wilma på skolan.
Tänk när man ska göra det med sina egna barn.
Underbara mormorn erbjöd sig att passa vincent ända tills william ska hämtas.
Hörde jag EGENTID??
Den egentiden spenderades i tvättstugan med att städa/slänga/sortera/organisera!
hann med att städa lekrummet med.
Nu vankas det mat i form av färdigmat!
Mat som mat dessa hektiska dagar.

Anmält mig till en zumbakurs med. Så kul det ska bli.
Att göra något för mig själv. Utan man och barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0