Nä men OJ!

Tiden den går fort när man har roligt!
ja det vill jag lova.
Hipp Hurra för idag blir Vincent 1 år.
Lille busfrö.
Samtidigt som det känns som om han kom igår så känns det som om han varit här för alltid!!



William och Vincent bygger koja under trappen.
William får tag i ett tomt ölflak och utbrister..
-Jag tar dessa ölen till alla mina brudar!

Det ska ju börjas i tid liksom.
Så ja. Fylla brudarna först grabben..

Annars är det high life hela tiden.
Kidsen leker ömsom fint ömsom kass.

Och Vincent är en riktig apa och gör allt som storebror gör. ALLT!!!
Och det säger inte lite.
Mina fina små barn!!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Gratta den lilla fisen med en bamsekram och en bamsepuss från mig, flickorna och Andreas!!!!

2011-01-11 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0