Äntligen..

..börjar saker och ting hända. Den 14:mars börjar jag jobba igen. 1 minut från barnens dagis. kan det bli bättre?
I mitt favoritkök med. Med favorit jobbekompisarna. 69% är tjänsten på. Och det passar mig utmärkt.

Och det ser ljust ut hemma i bjuv med. Allt ordnar sig även om det svider lite ibland.
Det vart ju bara "materiella" skador. Men det är också jobbigt.
Det finns hela tiden ett tänk om.
Ja. Tänk om mamma och william bestämt sig för att gå upp på övanvåningen och leka istället för att titta på tv i vardagsrummet. Då kanske de inte märkt det lika snabbt.
Tur att min mamma handlade så snabbt i en sådan situation.
Så på lördag ska William få åka brandbil för att inte bli skrämd av dem i framtiden.
Även om han är så liten så förstår han nog ändå.
Han kanske blir ledsen över detta om ett tag. men inte nu..

Barnen sover och jag gör inte det. Vart inte sugen.
Måste ta igen lite surftid.Tömma disk/tvättmaskin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0