Woop.

Jag är inte för att fira alla hjärtans dag.
Varför ha en kärleksfull dag på året när man kan ha 365?
Iallafall.
När jimmy kom hem drog jag till affären för att byta min jacka. Och den fanns inte kvar längre.
Pengar tillbaka och en vinterjacka fattigare.
Men.. Ska jag köpa en vinterjacka nu?
Kör väl med den gamla??
Alternativ. Vårjacka+Tjocketröja?
Vilket världsproblem.
Fick lite "fickpengar" av jimmy..
Köpte mig ett par nya gymnastikskor.. Och lite annat smått och gott.

William är på dagis och vart överlycklig för att bästaste bästisen var där efter veckor av frånvaro(känns det som).
Han pratar jämt och ständigt om denna B.
Och de är så fina tillsammans. Och givetvis ska de "giftas"
Vincent snorar vidare och piper..
Låt det bli sommar så sjukdomstiderna blir lite mildare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0