Seg så in i.

Morgonen här var kaos.
jag var på ett uruselt humör.
(kanske på grund av att jag tror(?) mig ha en infektion i kroppen)
Hur som helst så stack J&W.
Vincent sover och jag har sorterat tvätt.

Och Vincent den lilla syrken. han bestämde att det var morgon 05.15???
Hur man nu kan tycka det.
Ok. han är snorig och halvfebrig.
Vi får råda bot på mitt humör med ett glas rött och god middag ikväll..
Och mys med barnen.

kalasfint väder med. Tänkte vi skulle åka till ugglehult och promenera. Men vill inte dra ut V i när han snorar.
Vi får leka hemma.
W beställde våfflor i efermiddag.. Så får det bli!


En miniWilliam.
En miniVincent.
Och slutligen.. Min lilla "flicka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0