Jag har bestämt mig.

Nästa gång grannens hund bajsar på min tomt ska jag plocka upp det och lägga det i en genomskinlig påse. Skriva en notis till ägaren och gå och ringa på dörren och ge "tillbaka" det.

På notisen ska det stå:
Tänkte lämna tillbaka det som din hund "glömde" inne på min tomt!!!

För när jag och barnen kom in igår efter en stund i trädgården upptäckte jag bajs. Hundbajs under Williams sko.
Inget kaninbajs.Inget rådjursbajs.Inget hästbajs.Inget mårdbajs. Och inget jävla människobajs!

Jag är trött och irriterad på de Jävla ägarna som låter de springa lösa här omkring.

I tisdags körde jag nästan på grannens hund klockan åtta på kvällen. Den bara stod där bakom min bil när jag skulle backa ut bilen från MIN uppfart. Och ingen som helst ägare syntes till.

och det är ingen som helst ursäkt att vi bor på landet. de ska ge fan i min trädgård.

En annan grej som hade varit så mycket bättre hade ju varit om jag själv hade gått in till grannen och dragit ner byxorna för att bajsa där. Skitkul hade det varit.. Eller som William säger. Jätte Skit Kul.

Förresten. William sa innan idag att han skulle in på sitt rum och fika med alla sina brudar.
Tror jag det. Inte lätt att vara ensam kille med 13 tjejer på dagis..

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart du ska göra så! Jag hejar på dig!!!

2011-02-12 @ 19:50:00
URL: http://samuel-wilmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0