Heja Emma.

Williams kusin Emma sov här inatt. Jag och barnen körde henne till flygplatsen imorse.
Hon ska tävla i serverings SM i Åre i helgen.
Fan så kul.
Och om hon inte vinner(vilket hon gör) så har hon ändå kommit så långt av så många.
Och jag är grymt imponerad av hennes talang.
Håller tummar och tår för henne.

Imorse hade jag kunnat köra hem utan båda barnen. Vincent röjde på dagis. Och william med.
Och Vincent hittade en kärlek. det måste varit kärlek vid första ögonkast. De stirrade ner varandra. Om inte så var det hur cute som helst!!!


Förresten..
Jag längtar till sommaren för att..
..man kan vara ute utan att frysa.
..vi kan bada och sola.
..sitta vid havet och käka glass.
..alla fina grillkvällar.

Och ALLT annat som har med sommaren att göra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0