Härligt!!

Hemma efter en runda på gymmet. Känns gött när man kommit igång med det.
Idag var det grymt. 30 minuter löpning på löpbandet.. För 5 veckor sedan orkade jag knappt 5 minuter. Så det tar sig. Kan kanske bero på de snygga löparskorna min fina sambo köpte till mig. Aj Lajk!

Mitt lilla stackars troll har både öron och ögoninflammation.
Crap.

Fan vilket tråkigt inlägg.

Iallafall. På lördag ska jag skaka rumpan i mina nya kläder. med världens bästa syster!!!!
Och mina fina kusiner!!


Här är hon..
Syrran alltså!



Kommentarer
Postat av: Sofi

Inga förväntningar aaaalls!!!

Bara att det ska bli förbannat kul!!!!!

2011-02-24 @ 20:29:05
Postat av: Madde

Håller med Sofi, ska bli riktigt kul!

2011-02-25 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0