Happy Face..

Inte här iallafall.
dagarna är just nu likadana.
jag vill börja jobba.
Jag är trött på att vara mammaledig.
Ja..Jag vet. Njut av din ledighet med dina barn.
Men jag är trött på att gå hemma och drälla.
Jag är så less på det.
Jag älskar mina barn över allt annat. Men de är inne i någon slags fas.
Måste nog heta jävlatuffajobbigaskitfasen!
Sedan att det ligger en hel del annat bakom behöver jag inte ta upp här.

Var på VC med vincent imorse.
tror ni man känner sina barn eller?
Inte direkt öroninflamation men vätska i örat. Inget att göra. Bara alvedon och nässpray.
Jag hatar sjukdomstider. Jag vill ha sommar.
Jag är trött på kyla..
Jag är trött på gnälliga barn.
Den ena avlöser den andre.
Jag behöver andrum.
Och det ska jag få. På lördag.
Jag och mina gamla Bitches ska käka och mysa. Loovely ska det bli!

Vart i mamma och lasses hus igår..
Skum känsla. Som om det var övergivet för alltid.
Kollade igenom lite gamla kartonger så det inte fanns något som skulle slängas.
Det är ju mina föräldrars hus. men ändå kändes det så kallt och opersonligt på något konstigt sätt.
Kan inte förklara riktigt.
Tycker så himla synd om dem att det ska ta sådan tid. och kommer det någonsin kännas "tryggt" för dem att bo där igen?

Ordbajs och inga visor. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0