Aj!

Zumban igår märks idag.
Ajajaj.

Efter frulle imorse drog jag och kidsen till biblioteket och lånade böcker.lekte och fikade.
1 negerboll.1 kaffe och en festis 50:-.. Tacka vet jag hemmafika! Godare med för den delen.

När vi anlände på uppfarten såg jag kaoset?!
Vinterns kaos. Hujeda mig vad trädgården såg ut.
Så det blev röj.jagning av barn.lek.och promenad.
Och sol.
Minns knappt senast solen tittade fram.
Jag fick lite d vitaminer där iallafall.
Nu pallar man en kväll till.

Igår hade jag mina kära vänninor här. De är så underbara.
Aldrig tillgjort. aldrig krystat.
Det är som det alltid varit.
Och deras underbara godingar!!!
Tänk när de blir större. och de kan leka tillsammans?!
Loovely!
Mormor hämtade William på dagis och körde hem honom. Hon hade med den nya bilstolen. Stackarn har klagat på den förra. Den har varit katastrof. Ont i ryggen och ont i rumpan.
Inte nu mer. Fin var den med..
Och med lila inslag.
Ni vet genus.. Kanske han blir bög?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0