Shiddy pompriddy!

Tiden den går så jädrans snabbt.
maj gad!!
Den lilla grisaongen blir ju 2 år nu i januari.. Och den stora grisaongen blir 5 till midsommar(jaja. skitlångt till dess. men innan vi hinner blinka är vi ju snart där)..
Så?! Vad händer annars i vårat så innehållsrika liv?
Givetvis äter,skiter,sover vi som alla andra.
Men hela låååååånga November har varit ett vabrace. vi har vabbat jävla i det. och det är så sjukt frustrerande att veta att man behövs på jobb när man inte kan vara där.
Min däckmagare till sambo har ju haft säsong så han har inte kunnat ta det iallafall.
Hur som haver så vart vi på julabord på ekebo med J;s jobb igår. Wohooo vilket ös. Ända tills vi från Däckmagargänget drog. Sedan drog alla.
Vi stack till Ängelholm och svirade vidare. Konstigt nog mår jag bra idag. lite trött. Inget mer.
Eller jo.. Jag har bautaont i magen. Men det är ju som vanligt då. Inget nytt, inget nytt.
Och jag är ju hypokondriker så jag har allt man kan ha. Men.. Ne, det har jag inte.
Annars har jag blivit värsta hemnetjunkien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0