Oh maj gad Oh maj gad!

Våra besök på vårdcentralen och telefonsamtal till sjukvårdsupplysningen slutade med ett nattligt besök på barnakuten i helsingborg där vi blev inlagda.
Vincent fick en "grimma" med syrgas för att han inte kunde andas så bra själv.
Stackarn kom bara 1½ meter från väggen sedan sa det stopp..
Urtrist trots tv och leksaker på rummet.
Fick ringa Lasse som kom och flyttade bilen till oss. Farfar fick komma med vagnen eftersom Vincent totalt vägrade sova i min famn eller i sjukhusets blåa fängelsesäng.
2 sekunder i vagnen sedan sov han.
Och när han väl kommit till ro i vagnen kom det personal som skulle sticka i fingret. kolla syreupptagningen. inhalera. och vise versa.

Vi pratade och skojade för en vecka sedan på jobb om att jag skulle vara sjukt bakis på måndagen efter bröllopet och det var väldigt förargligt att ringa och berätta att jag skulle vabba.
Hellre att jag varit tokbakis än att Vincent varit sjuk.

Detta är så jobbigt för mig. Undra då hur det är för min lilla bebis???
Nåväl. Hoppas verkligen att han tillfrisknar under helgen..

Har lite andra crispy news. Fast ni får suga på den karamellen ett tag till va..
Kan ju säga att jag och min sambo är överrens för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Lina

Neej, men stackars Vincent!! Hoppas han kryar på sig SNABBT!

2011-04-08 @ 23:25:43
URL: http://lokefamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0