När tar det slut?

Inte nog med att Vincent var/är dålig så lyckades william med bli kass.
Han klagade igår morse på att han mådde illa och hade ont i magen. han åt ingenting på hela dagen. men var ute i trädgården och härjade.
På kvällen när vi skulle sätta oss till bords för att inta smarrig kyckling med sallad och vitlöksbröd så kom det en kaskadspya. Så in i duschen. Tvätta/städa av. Bädda ner i soffan och skippa lördagsgodiset.
Så i natt samsov jag och Vincent i vårt rum och Jimmy och William i barnens rum.
Och då kom det en kaskadspya till.
*pepparpeppar* så har det inte kommit något mer idag.
Så imorgon tar mamma barnen så att jag kan få jobba.
Jag längtar!!!

Nå väl. Vi slipper väl snart detta.
Så idag har jag storstädat hela huset. vädrat överallt ordentligt. Tvättat nerkräkta kläder och sängkläder.
Och vi har varit ute för att få frisk luft i flera timmar.
Hoppas det gör susen för magont och astma.
Och hoppas vi får sova gott inatt utan att behöva tillbringa tid ute på trappen med täcke invirat runt sig..

Och kvällen avslutas med Köpemat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0