Stress.

Känner mig så jävla stressad. har massor att fixa inför morgondagens bröllop. nej. Det är inte vi som ska gifta oss..
men det ska packas övernattningsväskor till barnen. Skrivas listor. Fixa till mig själv.. Och jag måste stryka J;s kläder annars går han skrynklig till bröllopet för han ser inte skrynklorna..
och på köpet har jag en monsterförkyldning.. Ska kännas att man lever väl?
Nåväl..
Annars rullar det mesta på. utbygget har tagit fart ordentligt även om det är långt kvar till jag får inreda.. Längtar ihjäl mig!
utgifterna är mer än inkomsterna. huvudet är upp och fötterna ner.
jag har blivit en rastlös själ tillsammans med den lilla här hemma. Så ÖF.. nu kommer vi. Vi har isolerat alldeles för länge.
Vi ska leka.. nu är veckorna fullbokade!
igår missade jag en playdate tack vare min envisa förkyldning.. hoppas vi kan ses snart..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0