Pepp*pepp

Jag känner att jag vill ur denna bubbla jag lever i. nu när hösten kommer och det blir mörkt och trist vill jag leva.
Jag vill vara aktiv och träffa människor. jag är så pepp på att börja träna. Kollade lite på kick´n box.. Så det får det bli. Och lite jympa med.
sedan vincent kom till världen har jag levt i denna bubbla. Jag måste bryta mina mönster.
Jag måste schemalägga mina dagar för att överhuvudtaget komma ut.
Imorgon blir det en tur till stan för shopping.
Förhoppningsvis gymnastik för william på kvällen om det finns plats.
fredag tar jag med kidsen till bibblan för att leta böcker..William har börjat intressera sig för läsning på kvällen igen..*me like*.
Lördag tänkte jag ta med kidsen ner till sjön med en stor matsäck och varm oboy.
Söndag drar vi till Ugglebadet och badar oss trötta.
FanFanFan.. ut och var social..
maj gad. Jag ska ju för jösse namn på playdate på fredag. No bibblan..
men tacokväll..

Jag kan knappt förstå att min älskade William vatt så pytteliten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0