WHAT?

Läste nya mama.
Om Facebook.. Jag garvade.
En hade läst en annan persons status. Att denna personen idag avskydde sina barn och att hon skulle sälja dem på tradera. Oppps. Kunde varit jag som skrev det.

Varför måla upp en fasad som inte finns?
Herregud. Det finns ingen perfekt familj.
Jag är inte alltid glad när mina barn vaknar aptidigt. Trost att de är världens gulligaste och bästa(för mig då?
Jag vaknar inte med ett leende på läpparna.
Jag är brutalt ärlig och skäms inte för det.
Alla som känner mig vet att jag skriver med ironi. Och tar det med en nypa salt!!!!
Vilken förälder har inte haft en jobbig dag/natt?
Skrikperioder/magont/barn som skadar sig/pengar som inte räcker/matlagning som blir skit/trotsiga barn.
Alla har varit där. Eller kommer att vara där. Face it!
Om Någon i detta avlånga land inte haft en enda pissdag. Meddela mig.
Så ska jag avguda dig!!!!

Vad vore livet utan lite motgångar? En dans på rosor? Ja visst. Roligt. Kul!


Kommentarer
Postat av: Martina

hahahaha!!!

2010-10-28 @ 10:34:54
Postat av: Anonym

Haha det skulle kunna vara jag oxå som skrivit så på Facebook ;-) Jag ljuger inte heller om guld o gröna skogar....

2010-11-05 @ 16:03:01
URL: http://famback.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0