Vabb!

Jag vabbar! Från min lyxhustrutjänst.
Vincent fick äntligen vattkoppor.
Men gud vad de sprider sig på hans bulliga gulliga kropp.


Såhär ser skrutten ut. Han är faktiskt än så länge ganska pigg för att vara sjuk.
men som förälder så ska man inte ropa hej...
Sedan dessa bilder togs för 1 timme sedan så har det ploppat upp massor av nya.

Sedan har vi ju den här lilla fisen.

Han är på dagis.. Där retar han inte gallfeber på mig..
Annars är han en underbaring som för det mesta är så underbart go..

Jag för övrigt planerar mina Ullaredsinköp som blir i November.. Så långt dit. men som jag ska handla. Till barnen.Till bygget..
Om någon undrar över bygget?
Jo vi ligger fortfarande 2½ månadslön back eftersom J;s förra chef snuvade honom och kollegan på pengar. Så det går lita trögt nu om man säger så. Men fins som fan blir det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad prickig lillkillen. Är han lika prickig överallt? Hoppas ni har det drägligt iaf. Tavegyl är annars att rekomendera ju....

Kram på er.

2010-10-19 @ 11:00:55
URL: http://famback.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0