Skit.

Jag gillar inte alls dagens höstväder.
Det ska kallt i luften och solsken. Så som det varit idag är katastrof.
Man blir ju helt depp. Inte ens kamin och värmeljus lyser upp deppigheten.
Iallafall.. Vincent är fortfarande prickig, men feberfri. han är pipig och jobbig. Men what to do?
Jag slipper ju vabba för vattkoppor i framtiden.. För tro mig. Han har såååå många att han är imun för resten av livet. Bara i pannan sitter säkert 50 prickar.

Mitt hår? Katastrof. Uppe på huvudet.. ungefär där luggen börjar och 3 cm in har jag stubb. Likaså på sidorna. Och jag har inte bett frisören fixa detta. Det har min amning fixat. Shit som det ser ut..
Måste nog köpa en snygg scarves att dölja det med. I typ flera månader.
Dagens I-lands problem. Jag vet!!!

Så.. resterande vecka?
Vi ska till Busfabriken. Bara jag och william. Vi behöver det. Han behöver springa. Jag behöver springa. Vi ska busa och mysa. Bara vi.
Imorgon kommer skohyllan bli klar. Eller det kommer saknas sittkuddar ett bra tag framöver. Tills arbetsrummet är klart och symaskinen framme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0