Mitt Projekt!!

Tanken var en ny fin byrå till hallen. Plånboken sa NEJ.
Vi sa.. Vi fixar det själv.
När man är mammaledig så har man ju inte såååå mycket kosing i plånboken precis..
Så vi drömmer. Jag och min man. Vi planerar. Inför framtiden.
Och det är ju den där byrån vi vill ha. Vi har velat ha de länge.
Men vi har en halvbra som det ser ut nu. Ful färg och borttappade knoppar.
Så. Den ska slipas.Grundas.Målas.Och ha nya knoppar.
Men.. Vi började med skohyllan. I eftermiddags drog jag ut den i trädgården.. Ut i verkstaden. Hämtade en bandslip. Bytade sandpapper på den. drog fram sladden..(fan jag är så jävla bra) och starta skiten.
Kanon blev det.
William stod och frös.. och Vincent satt i vagnen och tjöt.
Men med lita konster och sång från min sida så vart det fart på barnen..
Så nu ikväll har jag grundat den.. med hjälp av jimmy. Så nu ska den slipas en gång till.. Och målas. Finally..
GÖTT!!
Känner mig så kreativ..
Gjorde även en tygtavla igår. Med en unge på ryggen och en innanför ramen på tyget.
Vilken syn..

Kommer lita bilder nån gång i framtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0