Jag har det så bra..

Har precis varit ute i skogen med Vincent i vagnen..
Vilket underbart väder och vilka underbara färger alla trädens löv har.
Då insåg jag(igen).. Att jag har ett underbart liv.
Jag har fått möjligheten att få två hjärtegryn. Två fina pojkar som berikar mitt liv varje dag.
En helt lovely sambo som gör allt för oss. Och älskar mig för den jag är.
Ett fint hus(som just nu är kaos på grund av utbygget).
Nästa höst åker vi på semester till ett varmt land.
Jag har ett jobb som jag trivs med. Härliga kollegor med..
Min familj och min sambos familj är oslagbara. De ställer upp i vått och torrt.

Och sist men inte minst..
Jag ska till Ullared. Hur underbart är inte det????

Det finns dagar när sömnen varit skit. barnen skrikit.gapat.drivit mig till vansinne.tvätten ligger på hög.disken vandrar inte in i diskmaskinen själv.hundar skiter i min trädgård.
Men fan vad bra jag har det.
Nästa sommar bygger vi en fin altan. en fin pool. och en lekplats till barnen.
jag bor i paradiset!!!
Och jag fick mina fönster som jag ville ha i utbygget. jag fick mitt trappsteg. jag fick mitt "shabby chick hem".
Jag har allt!
och det är Kärlek..


Kommentarer
Postat av: Bettan

Kia lilla hjärtat. Det går upp och ner hela tiden Ena dagen är allting svart o sen nästa dag är allt bara solsken Svårigheten är bara att balansera det hela. Tro mig det lika för alla småbarnsföräldrar. Alla funderar inte så mycket på det utan tar det som det kommer och DU KIA behöver inte oroa dig --DU ÄR EN UNDERBAR MAMMA FÖR DINA PÅGAR.

Fokusera på de bra dagarna och de tillfällen som är fantastiska så fixar du det hela.

Kramar från Lisbeth

2010-10-12 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0