Idag..

Gillar jag livet därför att:
..Jag har tre fina och underbara killar i mitt liv.
..Vincent vilar.
..Tvätthögen är borta.
..Mina kläder kom med posten(eller barnens)
..Min psoriasis känns liiite bättre.
..Kaffet är varmt.
..Julen närmar sig.
..Vincent sov hel ok inatt.
..William var på gott humör imorse(jag med)

Denna julen kommer bli så underbar.
Den ska firas här hemma. I vårat nya fina vardagsrum.
Vi får plats allihopa.
William kommer uppskatta och uppfatta julen mer än förra året.
Det vankas god mat a´la svärmor.
För den är gudomlig.
Och sedan är det ju annat smått och gott som förhoppningsvis blir ett underbart slut på detta katastrofala år.
Vi kan ju hoppas.

PeaceLoveAndUnderstanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0