Hej Samvetet!

Imorse kände jag mig som världens mest kassa mamma.
Jag lämnade mitt barn på förskolan. Trots höstlov.
Men nej. Vi har inte allmän förskoleavgift. Jag har valt att inte ha det.
William behöver dagis.
Jag kan inte ge honom det som dem kan.
Han var ledsen för att bästa kompisen B inte var där.
Men imorgon ska han få vara ledig. Vi ska antingen ta en tur till järnvägsmuseet eller en tripp till gröningen i hbg om vädret tillåter.
Lilla trollet.
Det är konstigt det där med föräldraskapet. Hela samvetet av alla handlingar/händelser.
Antingen rätt eller fel. Och hur vet man vad som är det ena eller det andra?
Följa hjärtat? Lita på sig själv?
Jag gör det. Men det är alltid något som gnager i huvudet..

Från det ena till det andra.
Jag längtar efter mitt jobb.
Jag skulle börja imorgon.. Mer än gärna.
Tjäna pengar.Ha rutiner.Ha helgerna med familjen.
4 månader kvar. Sen ska han in på förskolan och jag till jobb..


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag läömnar Engla i morgon..utan att skämmas...



men du Kia njut nu du kommer ångra att du inte gjorde det sen :-)

2010-11-01 @ 21:33:18
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0