Galej..

Igår var jag och jimmy på syrrans 30-års fet. Vi hade sååå kul. och jag drack massor av gott. Med måtta. Jag menar 3 glas vin och 1½ alkoläsk är ju nada egentligen. Men tro mig. Det kändes imorse. Denna vackra kropp är inte så tålig vad det gäller alkohol..
Mycket trevliga människor. god mat. Bra musik och dans i massor.
Med andra ord en jävligt kul fest.

Inte så att man går på fest 1 gång i veckan nu för tiden.. Snarare 3 om året.
Har ju varit på en del fester i mitt liv.. Finns ju ett antal som inte riktigt varit så high om man säger så..

Sleten iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det var ni som var med och förgyllde partajet!

Tack!!

2010-11-07 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0