Det går undan.

Tiden springer iväg. Den lille knatten blir snart året.
Vart tog 2010 vägen?
I helgen har han gått.gått.gått. Säkert 1 mil!
Och fort går det.
Och han kallar på mormors katt. Sött!
Och william? ja han trotsar ihjäl mig. Men å andra sidan är det "bara" en fas. Bara att rida ut stormen. Straffa och hota lite. Men usch så jobbigt!
Igår var det busfabriken. Mina grabbar älskr det stället.
William älskar det så mycket att han äter upp sin tröja vartenda gång vi är där..
En annan rolig grej som hände igår var att William klättrade in i kattens lekställning(den delen som är huset där katten kan gömma sig) med hela kroppen. Bara huvudet stack ut.
Och vad hände?
Jo han fastnade givetvis. Så jag fick bryta sönder hela ställningen för att få ut ungen.
Nu lär han väl inte göra det igen..

LovePeaceAndUnderstandning..


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahha förlååååt att jag skrattar men det måste ha varit en syn att se honom sitta fast där :D Var du en så pass hemsk mamma så du tog ett foto på det? Det hade jag gjort ;)

2010-11-22 @ 11:28:34
Postat av: Anonym

Nej.. Inget foto. Och jag retar mig på att jag inte tog ett kort.. Det skulle ju förevigas!

2010-11-22 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0