Aj då..

Åhh. Det gör ont. I hårbotten. Min psoriasis är värre än någonsin och jag kommer bli flintskallig. Måste boka en tid hos läkaren..
Nog om det.
Jag ska till Ullared. Som föräldraledig med två kids är det inte lätt att få ihop det med varken ekonomi eller barnvakter.
Och mina barn följer inte med till Ullared.
Herregud vad själviskt att utsätta dem för den tortyren.
Neppneppnepp.
Som det ser ut nu åker jag den 20:e.
Tur för mig att det är innan löning.
Otur för mig att det är julrush.barnbidrag.helg.
Skit i vilket. Vem fan har bråttom när de handlar på ge-kås?

Annars. Hade två fina människor på fika idag med sina lika fina barn.
Det värmer i hjärtat.
Tänk att vi har kännt varandra sedan vi vart små tollar.
Och än idag umgås vi.
Det kan vara länge mellan våra träffar. Men.. allt är som vanligt.
Älskade vänner..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan inte annat än och instämma. Tycker det alltid är lika trevligt och ses. Underbart med er som har behållt fötterna på jorden och är samma goa personer som "back in the days". :) Är glad att vi håller kontakten! Kram på dig!

2010-11-14 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0