Wajn!!

Ikväll ska jag dricka vin. jag längtar redan.. Alkolist? nenene.. Jag dricker inte alls annars!
Vi ska grilla med familjen jansson/borg/Nielsen. Alltså mitt gäng!!
Hade planerat att åka till örkelljunga eftersom det är örkelljunga dagarna.. William skulle åka karusell. Men Regn? What the fuck!
Så vi tar en tripp till Ikea precis som alla andra i detta trista vädret. Vi måste ha nya tvättkorgar och lita annat mög! Trista utgifter men ett måste.
helst skulle jag vilja köpa ett nytt matsalsbord med stolar till utbygget. Jag har liksom kommit till inredningen redan. Jimmy har kommit till syllarna.. Så jag är långt före.
By the way. Vincent kan stå själv... Om han håller i babygymmet. Men då ser det ut som omhan är ute och vandrar med sin rollator. Söt iallafall..

Den största av alla hämtar gräsklipparen. Han har pimpat den inne på laktyl. Alltså motivlackat den. Töntigt(!?) Nja.. men lätt vi kommer ha snyggaste gräsklipparen.
Den minsta av alla sover som en stock och den mellersta sitter här brevis och leker med sina telletubbies och traktorer och grävmaskiner..
Jag bloggar och pimplar kaffe!!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Härligt med wine!! :) och jag är mäkta imponerad över att du klarar 5 ungar samtidigt!

2010-05-17 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0