Valborg och Vin.

Igår.. Valborg premiärdrack jag ett glas vin. Så jävla fint det satt.
Vi grillade med. Det gick inte av för hackor.
Vincent och jag spenderade natten i Bjuv eftersom vi körde till mormors jobb alldeles för tidigt en 1:a maj som denna. Vi skulle invetera.
Det gick galant.
Ringde in syrran runt 12 tiden. Hon fick ta med Vincent hem. Så där har han spenderat ett par timmar idag.
Storebror hade superdag med pappan.
Men oj vad slut jag är. Har ju nästan glömt hur det är att jobba.

Imorgon blir det en bildbomb.

Nä fy vilket tråkigt inlägg...


Kommentarer
Postat av: crazylegz - girly nerd since 1982

Jag ser fram emot bildbomben! :)

2010-05-02 @ 19:53:06
URL: http://crazylegz.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0