När jag ändå är igång.

Idag var tanken att vi efter dagis skulle åka till svärisarna för att mysa. Men jag ska ringa och avboka. Jag måste vila. Huvudet är tungt som bly och näsan rinner och Vincent är kass..
Herregud. Jag har inte ens vilat middag med barnen på över en vecka. Det är verkligen kris. Plus att mina barns inbyggda väckarklocka helt plötsligt fått frispel. Det är inte okej att vakna 5.30 på morgonen. Jag lever i princip på kaffe för tillfället. Allt för att orka stå på mina ben...
Fast sova får man väl göra när man är gammal.

By the way. Igår stod jag modell för första gången i mitt liv. Skoj.
Bilderna dyker upp i mitten av sommaren.. inget märkvärdigt egentligen. Men som man ser ut nu efter 2 graviditeter så vart det smickrande att få vara med..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men första gången var det väl inte? Vad kallar du bilderna med gitarren? Modellbilder?

Oavsett, var du säkert jättefin, nu som då!

2010-05-07 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0