Morgan!

Om Ullareds Morgan är på golvet på lördag ska jag fan ha en autograf. Enbart för att skämmu ut syrran. Not her thing!!!
Hämtade en trött William på dagis. Tänkte att han ska få vila sina melerade (för er som fattar nada!! Han ska vila sina ögon) en kvart till iallafall.
Sedan ska jag och Willied åka till maxi och storhandla. Som vanligt låter det eko i kylen och frysen.
Tänkte inhandla lita goda ingridienser till min cheesecake som jag hittat på själv.
Faaaan. Så tråkig jag är.
Tvätta.Städa.Laga mat.Byta blöja.Äta.Leka.Hänga tvätt.Städa lite till.
Jag är som en duracellkanin på dagarna och som en död sill på kvällen.
hej hej socoala liv!!
Men men.. När klockan den är 22 ja då är jag pigg som en mört.
Ha,ha..

Now. KAFFE! Later. MAT!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Trist att vi inte får smaka den där god cheesecaken imorgon....



Men HEJ HEJ Ullared!! Och NEJ NEJ Morgan!!!

2010-05-27 @ 19:52:58
Postat av: Kia

Jorå..Vi gör den en gång till imorgon..

2010-05-27 @ 22:43:33
Postat av: Stephanie

Jag träfafde ullareds Boris i går när jag va där hahahah stephie

2010-05-29 @ 11:05:46
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0