Är det sant?

Efter en mycket tuff start på året ser det ljust ut för lilla familjen på Röglan med. Vi trodde det var 1 månads innestående lön på J jobb. Men icke. Den kommer som den ska. Den 25:e.
J förra rövhål till chef ringde och sa att det även ser ljust ut där..
För att inte tala om vädret. Mina underbara barn. Min underbara sambo. och våra underbara familjer som finns där i vått och torrt.
Om jag inte sagt det förr..
Jag älskar er!!!

Med andra ord kommer det komma a lots of money in my pocket!
Kan ju inte precis sticka under stolen med att jag seriöst älskar pengar.
Visst. Alla de pengarna är J.. fast mina med eftersom vi har gemensam ekonomi.
Se det som så.. Han jobbar. Jag handlar!

I morse satt William och käkade frukost som vanligt och han klämde två knäckebröd och en portion havregrynsgröt..
Vincent han klämde ett par skedar av en smakis. Han verkade väldigt nöjd faktiskt. Och mätt!

Idag är det farfars födelsedag..(W&V farfar)
S¨å ikväll höjer jag vinglaset med rödvin för honom och skålar.
Förvisso är det inte kalas förrens söndag. Men va fan.. jag ammar inte mer. jag är inte gravid. jag ska inte ha fler barn.. så in med alkoholen!!!

Trevlig fredagskvällmpå er..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Sup inte skallen av dig bara för att du inte är preggo eller ammar....Skallen behövs extra mycket då.



Pengar? Heja heja Ullared!!!!

2010-05-22 @ 06:21:10
Postat av: Emma

Skål ;)

2010-05-22 @ 20:52:03
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0