Underbara regniga sommar?

Snälla ge mig sol!!!

Den stora är lämnad på dagis. den lille sover. jag sitter här istället för att vila. Så skyll mig själv. natten var ett helvete. vincent har inte fattat att man ska sova på natten. inte böka.
Tur för mig att jimmy tog honom. Me like. han vaknade liksom 05.15. Inte Ok.

Idag kommer svärisarna på grillat. så gott. det här med lchf är ju underbart. tänk vad mycket fett och kött jag äter. och tänk vilken snygg kropp jag får. tänk vad mina kärl korkar igen av feta såser,grädde och smör. Lovely!!

Annars är mitt huvudbry tvätten.
hur i hondan kan det bli så mycket tvätt?
är vi en sådan skitig familj?
grisar vi så mycket?
Ändå tvättar jag minst 7 maskiner tvätt i veckan. en om dagen annars fallerar allt.
känns som om jag bor i tvättstugan.
kanske skulle flytta in en madrass? vi förvarar ju ölen.spriten och mina long drinks där inne. jaja smuggel. inte vi då uten "köpe" smuggel. till vår tema fest. raggar tema. fan vad jag ska ragga.
eller fan vad jag ska dansa.
jag ska dansa mig gul och blå.
det brukar ju alltid vara kaos. alltså kaos på ett bra sätt.
ja det finns bra kaos också.


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!

Alltid kul å läsa din blogg..särskilt hur du löser dagarna med 2 barn ;) utmärkt ju! :D

nu är även min lilla ute ur magen. Det blev en flicka på mors dag. Alex är jättesnäll å stolt storebror men visst är det lite bökigt ibland ändå ;)



ha en fin sommar!

2010-06-21 @ 16:12:01
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0