Pågarnas Paradis.

Vårt hem förvandlas till ett paradis för pågar på sommaren. Inte det att det ränner en massa lättklädda damer här.. Förrutom ja. Typ i bikini.. men det var inte det jag skulle komma fram till.
Här hemma finns det nämligen ALLT. Ett stort garage som är fyllt med allt en man kan tänka sig inom verktygskategorin. Det finns en stor stor kyl som är fylld med öl i garaget. det finns alltid en Kia som serverar de stora och små pågarna jevligt go mat.
Och nu.. nu har grabbarna köpt sig vars en minimotorcykel.. och de kör som om de vart jagade.
Men jag måste erkänna att det vart så kul att köra på den..
Så länge de har kul får de vara här så mycket de vill. Bara det att grabbarna har nyckel till garaget.. men inte jag??

Williams kalas vart så bra och han fick så mycket fint. Vi tackar alla för dess vistelse och för presenterna..
Fin mat med.
Jag är så jevla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0