Fraitag!

Fredag. Sista "jobbedagen". Ledig kväll.
Åhh. Stackars William. han har tokproblem med sina ögon. De kliar,rinner,svider,svullnar så fort det är varmt och fint väder ute. Fick till och med hämta hem honom tidigare från dagis eftersom jag sa att de skulle ringa ifall det blev värre. Och det var svullet. Så ögondroppar droppas med jämna mellanrum.
Men inte skulle det bli en tråkig och kliande dag heller.
Nej!
Pappa Jimmy överraskade oss med att sluta 2 timmar tidigare. Vilket resulterade i att vi kunde strossa runt på Våxtorps marknad länge. Eller lite längre än planerat.
Men gud så mycket skit och mög det finns på sådana ställen. Same same i vart enda stånd.
Ja då undrar väl ni.. Men va fan är du där för då?
Jo. Det ska jag tala om för er.
Jag älskar att glutta på folk.
Fan. Det måste vara min hobby. Och det bästa av allt med sådana marknader är att varenda kotte i byggden visar sig ute.
Det är precis likadant på Bjuvsfestivalen..
Det finns så många orginal ju!!
Hur som haver. Jag lovade att William skulle få åka karusell. Och det fick han. 4 stycken varav en gång med mamma!!
Kidsen somnade för en stund sedan. Så nu ska jag sova!!





(William. 11 månader tror jag)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Var det drömmen för William??? Med alla dem bilarna??

2010-06-05 @ 07:29:43
Postat av: Kia

Rena paradiset!!!

2010-06-07 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0