Foxy Lady.

Jag har en kusin.
Min lilla kusin Martina. A.K.A Foxy Lady.
Hon ska ha bebis.
Jag ska inte ha fler barn.
Jag vill bara ha min William och min Vincent.
Och alla saker efter dem. Kläder/leksaker/bilbarnstol. Det ska jag ge till Foxy Lady.
Det är dyrt med barn. Därför gör jag så att hon kan spara de pengarna istället.
Givetvis är det underbart och kul att köpa nytt.
Men jag har kläder som bara varit använda ett fåtal gånger på mina barn. Och istället för att kasta dem så ger jag dem till henne och hennes bebis.
Recycle heter det va?
Tänk er. En ny liten nästkusin bakas. Vi är många kusiner med många barn. Tänk vilket tjohej det skulle bli om vi träffades. Med ett glas vin i handen..
Ikväll ska jag dricka vin...Skådasypparen!

Vincent sover. William är på dagis och jag bara är här. med min huvudväk.Min snus och mitt kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0