Äcsh.. Chilla lite?!

Åhh jag försöker verkligen att inte stressa. Men ändå så stressar jag.
Så mycket som möjligt ska hinnas med på så lite tid som möjligt. Och värre är det att min älskade underbara lilla stora pojke blir 3 på lördag.
Tänk att tiden går så fort.
Så idag ska jag göra väla med A&L.
Imorgon ska jag handla färska grönsaker och nymalen färs. Storstäda. Fira midsommar och supa mig redlös(??!)
På lördag ska vi sjunga för prinsen. Åka till hembyggdsparken och ge kaninerna napparna. Duka i trädgården (hoppas vädergudarna är på min sida). Göra hamburgare till 25 personer.. säkerligen är där en och en annan som trycker i sig minst 4 stycken. Så tur jag fick låna mammas hamburgerpress..
Och givetvis ska jag hinna uppleva min prins dag med. Det ska fotas och det ska trixas.. Oj då. TÅRTOR!
Synd jag inte tänkte längre. Har en vän som gör kalasfina tårtor.. Kunde ju beställt av henne..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0