Om bebisar...

..kunde tala hade det varit så lättare att förstå skrikets innebörd.
För Vincent har i 3 dagar varit kinkigare är kinkigast!!
Jag säger bara oh maj gad!
En annan hade varit i himmelriket av att bli masserad,matad,duschad,vyssad till sömns,syselsatt,sövd,pussad&kramad,kliad.. You name it!
Men icke denna bebis.
He´s from hell this days.
Så?? Skulle han bete sig såhär på morgonen imorgon åker jag till BVC på öppen mottagning och där får han stanna över helgen. jag behöver vila mina mammaöron.
William har skött sig exemplariskt hela dagen.. men vid en lek ikväll högg han mig med sina sorktänder rakt på skinkan.. Och det är inte ok! Även om det är lek. Så det blev en snabbdusch och bums i säng. Oh jösses vilka vrål ungen kan ge ifrån sig.
trodde allt att de var flera apor därinne..
Vi har haft besök idag med.. Kusin Madelen med familj. Barnen lekte. Vi pratade. vi hittade världens fetaste myror och deras bo. och vi grillade Bamsekorvar!
Så nu är det sängen.. Inte sugen på att börja morgonen imorgon som idag.. 5.50..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0