Vinden har vänt!

Så känns det ungefär just nu i skivandes stund!
Jag är egentligen en cool 2 barns mor som bara ska komma ur mjukisbyestadiet.. I lav mjukisbyor. Framförallt nu när snittet sitter där jag som mest gillar att mina byxor sitter..
Men, om ett par kilo och om ett par läkedagar till så ska nog jag med kunna återvända till jeansvärlden.
 Igår vart det katastrof att lämna William på dagis. Han var så ledsen och kramade min hls krampaktigt samtidigt som han skrek..
-Jag vill med dig hem mamma!
Ni ska tro att det sved i mitt mammahjärta. Men när jag kom hem ringde jag till dagis och frågade hur det var med honom.. han hade blivit glad på 2 röda. Med andra ord. Så fort jag lämnat byggnaden.
Lilla lilla fisen. Och han blev sååå glad när jag hämtade honom. Vi åkte hem. Gjorde köttsoppa. Och vilade middag i 2 timmar. Alla 3. Herregud. De sammarbetade med mig. Båda två.

Idag bär det av till Bjuv. Vi ska sova där så Jimmy får tid att göra färdigt målningen hemma. Mormor får sin barnbarnsdos. Kusinerna och moster får sin Vincentdoftdos. Och jag kanske skulle kunna få gå och bajsa själv utan en som hänger i hasorna eller en som hänger i tuttarna.

På Söndag är det kalas för svärmor. Hon fyller 60.. Hon är go hon.
Vi får ha med vagnen och placera Vincent i den. Annars får vi en jävulsk natt. För känner jag J syskon rätt så lär de inte kunna hålla fingrarna från Vincent. Och han gillar inte ståhej kan jag lova! Och jag behöver min sömn på nätterna. Vincent med.. och övriga familjen. Men annars gillar jag dem.. alltså syskonen ;)

Känns ju skönt att det kommit pengar in på kontot. Mindre skönt känns det att de försvinner lika fort.. För jag ska nämligen shoppa....

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Skönt att det gick bra att lämna honom :)

Shoppa lugnt! ;)

2010-01-26 @ 10:52:24
URL: http://marlees.blogg.se/
Postat av: Jennie





Du har fått en utmaning på min blogg :) kram

2010-01-31 @ 17:53:45
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0