Toppad på Kåvepennin!

Visst började vi på kuren igår.. Och den har gett resultat. Hit och dit. Här och där. Stor aptit och en glad skit!
Lilla hjärtat!
En annan mår väl sådär.. Ont i urinröret?! Ja faktiskt så kan man ha det när de stoppar in en 4mm tjock slang där. Kateter heter det. Jag fick det eftersom jag knappt kunde vicka på tårna efter my way to the hell.. Och hur trevligt skulle det vara att kissa där i sängen och behöva ringa på klockan stup i kvarten?
Och fortfarande mjölkstockning!!
Syrran och Co kommer snart. Det innebär high life. Eller inte? Elvira och Wilma kommer bara vilja mysa med Vincent.. Och William kommer säga
-Dia. Jag hade den. De är min babis!
Ja eller inte det heller.
Egentligen skulle jag ligga och vila nu. Men miniman ville bara tutta hela tiden.. och nappen vi hade från början fungerade inte helt 100. Så jag tog en annan och den gjorde underverk. Så då får man passa på.. Gå på toaletten ifred. Duscha ifred. Borsta tänderna ifred. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Låter inte som du haft en toppenförlossning precis.. Kram

2010-01-21 @ 18:57:52
URL: http://marlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0