There´s A new "Boppowhitch" in the town!

När William var liten fick han heta "boppowhitch". För han ville hänga där mest hela tiden. Tröttsamt? Ja Jag vet!
Och nu har det anlänt en precis nästan liakadan.
Ända skillnaden är att han vill hänga där nattetid då jag vill/behöver sova. Inatt? somnade jag 05.30 och sov ända? tills 08.30. Wohoo.
William den lille fisen sov i min säng. Hostig och hängig. Brevid pappa J. Jag och Vincent hamnade nere på den iskalla soffan.. Well well Det rättar kanske till sig när de flyttar hemifrån eller börjar träffa brudar.
Idag har vi fått lite mer gjort än igår. Jag har till och med gråtit en skvätt så här på kvällskvisten.. mest för att jag änner mig "otillräcklig" för william. Och tjatig!! Kanske även det är övergående??
Slängt in en masin tvätt och lekt. Varit på McDonalds och Biltema. Det är grejer det med två kids..
Vincent är ju hur go som helst. Sover hela dagen lång. Öppnar ögonen framåt kvällen när det är dags att sova. Skiter ett par tre gånger om dagen. Och grymtar som en gris..
Tänk att jag fått äran att vara mamma till två mini jimmys!!
Åhh herregud vad jag ska sova nu!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Kia!



Du är ju bara så grym! Är så spännande att följa dig på bloggen. Grattis än en gång! Hoppas på att få träffa dig och familjen så fort ni har tid och ork. Kram på dig

2010-01-15 @ 07:53:23
Postat av: Sofi

Sova får du göra när du blir gammal!

2010-01-15 @ 08:39:48
Postat av: Sanna

Sova? Det är ju inte så att mammor till nyföda sover sådär jättemycket, även om somliga vill få alla andra att tro att deras lilla gryn "minsann somnar 20 och sover till 8...Att de sen vaknar varannan timme å vill äte glömdes visst bort...Men som du veet är det övergående, snart sitter han där framför tv´n med sina homies och rapar cola och du undrar vart tiden tog vägen!

2010-01-15 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0