Öron hit och öron dit!!

Min älskade lilla William.. Mitt yrväder.. Inte nog med en envis förkyldning och jobbig hosta. Det visade sig vara dubbelsidig öroninflamation också. Shit säger jag bara! Så det blir en pencilinkur för yrvädret!!
Tur att han pratar och själv kan meddela om vart han har ont!! Annars kanske det blivit en tripp till akuten inatt istället..

Och Vincent? Han är ett riktigt bajsmonster som bajsar Hela tiden. Kanske inte hela tiden men nästan jämt!!
Imorgon ska jag inte "skälla" i onödan! Snacka om att mina hormoner spelar mig ett spratt..
Egentligen har jag inget vettigt att skriva.. för jag är såå trött! Men J slog precis på en film i sovrummet och vi har ju inte direkt samma filmintresse.. Han bara älskar gamla cowboy/howdy/clintan/60-tals filmer.. Och jag bara avskyr dem.. Jag däremot är en riktig sucker för riktiga brudiga filmer.. Kärlek/romantik.. Rubbet!!

Mjölkstockning??
Ja! Troligtvis har jag det. Googlat som fan och allt stämmer. Aj.Aj.Aj.. Som om det inte räckte med att de var såriga?!
Vetekudden på "tudorna" is the shit. Tack syrran!!

Förresten kommer de hit och snusar bebis imorgon. Och William ska få leka med Wilma och Elvira..
Han vill leka.leka... Undra vem som saknar dagis mest.. Mamma eller William!!

Nä nu ska vetekudden vila på "tudorna". Ögonen stirra på tv:n och röven släppa väder!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan skriva du hahaha.. Hoppas tudorna känns bättre snart. Det sa man snart få känna på. Minns det som igår AJAJAJ!!

2010-01-15 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0