On the Road again!

Heter det så??
Äntligen efter många om och men har william blivit STOREBROR!!! Och givetvis lyckas han ha en av sina sämre dagar just idag.. då mamma och lillebror kommer hem. Förkyld, febrig, hostig!! Kass komnination!
Och inte nog med det är mamma assnittad och får inte lyfta ett skit!
Kul.Kul.Kul.
För övrigt kommer det vara en stor omställning att vara tvåbarnsmamma. Hoppas på det bästa och ta dagen som den kommer. Puh!!! Svett!! Stön!!

Jag är iallafall hemma efter en svinigt/jobbig/svår/icke komplikationsfri förlossning!!
Än en gång blev det akut kejsarsnitt.. Och blir det fler barn i framtiden(skulle inte tro det) så blir det planerat kejsarsnitt..tacka fan för det!
Jag lovar jag prövade allt. Till och med "knark".. Eftersom ryggmärgsbedövningen inte hjälpte speciellt möe så låg jag och skrek utav helvete när de la snittet/grävde och benade ur!
De drogade mig snabbt, kallade in 3? barnläkare in case of.. alltså barnläkarna var inte för min skull, givetvis var de för Vincents skull de var där..
Under tiden allt de här hände så hade jag ingen kontroll. Jag berättade allt möjligt för läkarna om Jimmy och mina fisar! jag slet ut droppen och fäktades så de fick binda fast mina armar. jag blev arg för att Jimmy inte berättat att han har en jour telefon(vilket han då inte har). Och jag minns ingenting!! Verkligen inget. Skrämmande som bara den!
Hur som helst så fick Vincent se dagens ljus den 11/1.. På beräknad dag och allt!
Nä.. nu ska jag söva en sjuk son samtidigt som jag tar igen all datatid jag missat!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men skönt att vara hemma???

2010-01-13 @ 20:50:42
Postat av: Cilla

Åh....Många grattiskramar till dig ändå, trots att du råkat ut för TVÅ hemska förlossningar....(kryper i hela kroppen på mig när jag läser) Ta nu hand om er och skit i alla andra....för ett tag iallaf! ;)

2010-01-13 @ 21:33:40
Postat av: Emma

Grattis till pojken!!!

2010-01-13 @ 23:06:44
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: fritz

grattis till nr två hoppas allt går bra me dig å barn nu njytt kram emm a

2010-01-14 @ 07:46:52
Postat av: Lina

Hej!

Grattis till lillkillen, och vilket fint namn! Lite trist att det blev snitt igen, låg du länge? Vad var det som gjorde att du blev snittad? Jag blev nämligen också snittad och hade varit intressant att veta varför andra blev snittade. Nästa barn vill jag ju så gärna föda normalt!

Lycka till med allt

2010-01-14 @ 07:56:25
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Sandra

2010-01-14 @ 08:53:51
Postat av: Sandra

Grattis från Sandra Patrik och Maja. Synd att du skulle ha det så tufft ännu en gång. Hoppas du mår bättre snart och att William blir frisk. Själv går vi och väntar på vår tur. Hoppas på snart för nu är jag så trött hela dagarna. Sköt om er. Kram

2010-01-14 @ 08:56:29
Postat av: Kia

Lina: Anledningen till att jag blev snittad är att jag har för trångt bäcken.. det var lite som att snubbla på mållinjen. Men ut kom han iallafall.



Sandra: Hejja.Hejja!!

2010-01-14 @ 12:45:20
Postat av: Lina

Okey, de misstänkte att det var samma för mig. Men vad var det som gjorde att ni testade föda normalt igen, gjordes ingen bedömning om hur du skulle klara att föda normalt utan du var tvungen att först "testa"?

2010-01-14 @ 13:18:00
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0