En sockerbagare..

Idag har jag och william bakat en supergod och superfin sockerkaka. Han är en stjärna i köket den grabben.. Måste han fått från sin mamma ju!!
Natten "flöt" på ganska bra.. Vincent sov. mig.. William i sin säng, dock hostig som fan. Läxa inte upp mig nu om hur fel och sånt det är. Fukade med William och han sover i egen säng på eget rum och har gjot det sedan han var sju månader!!
Och kom inte med en kommentar om sexlivet heller.. För man är ju trött och sliten ju..
Prinsarna sover.. Efter det blir det vårdcentralen med William. Troligtvis öroninflamation. Och det kunde ju inte hålla sig borta. Nä då!
Vi vill ha besök!!!!
När första barnet kommer stormar alla ens hem och tror att bebis är värsta vandringspokalen, men när andra bebisen kommer..ja då dyker det inte upp en käft. Ha,ha.. Ett par dagar för att presentera tillsottet för förtrödne storebror funkar, men nu har det liksom varit!
Och vill vara sociala och roliga eftersom vi helst inte tar oss jättelångt nu eftersom jag legat under kniven och William är kass.

Ikväll blir det iallafall mys för hela slanten. Kanske till och med slänger in en bild eller två.
Och kattsingen vilket dåligt minne man kan ha!! Jag minns inte att "tudorna" var så här enorma när jag ammade william.. och inte såhär ömma för den delen heller..

Och till sist..Mr.D.. Get A Life!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Som om det skulle ha ngn betydelse för hans framtida sovvanor om han sover på/hos dig nu?? Tror folk verkligen det? Och sexlivet.. vem fan är sugen ett par dagar efter förlossning.. =)

2010-01-15 @ 14:15:03
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sexlivet? Kan ju börja med Livet!

2010-01-15 @ 14:55:25
Postat av: Karin H

Hehe... ja kommer ihåg när gänget kom ut till er när W var nyfödd :) Han gick verkligen laget runt!! Vill såklart komma ut nu oxå.. Ska bara få mitt halsont att försvinna!!

2010-01-15 @ 17:26:18
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Vi vill gärna komma och hälsa på er!! :) Men man vill ju inte storma ert liv heller, he he.. Klicka iväg ett sms eller ngt på facebook om ni vill/orkar ses!! Kram

2010-01-15 @ 17:41:22
Postat av: Emma

Åh! Har helt missat!

SUPERGRATTIS TILL ÄNNU EN FIN POJK!!

2010-01-15 @ 17:59:39
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Martin Hå

Hade planerat att göra ett besök hos er ikväll, vill ju gärna träffa den nya busen (och dom gamla), men jag har krockat med en förkylning. Tror inte det är vad ni behöver just nu... Får vänta nån dag, kanske söndag. Take care!

2010-01-15 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0