Sjukstuga..

Det har vi hemma just nu. Eller jag och William är friska. Men J är sjuk(?). Har aldrig förr hört en man klaga och påpeka sin "sjukdom" så mycket som han gör.. Jag vet att han är sjuk. Det behövs bara inte upprepas verbalt.

Vincent är förkyld. Eller snorig. Så det är koksalt och snorsug hela natten lång..

William är på dagis. Vincent sover. J ska till läkaren. Och när William sover middag med J drar jag och Vincent till Väla. Åhhh där har jag inte varit på hundra år. Stackars mig!!!
Vi ska handla en present till godingen Leopold. Och hoppas få hälsa på snarast!!

Igår slocknade William 18.15. Han kunde inte äta sin middag så trött han var. Vi fick bada honom för att han inte skulle somna 17.00.. Han sov hela natten och vaknade 05.50. Fast klockan skulle ändå ringa 06.00.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0