I Said Brrr, It´s cold inside..

Jag Älskar
*
Lilla Familjen knas i Röglan
(För er som inte vet..Här hemma är det Röglan. Det vill säga, Min familj)
*
Fredagsmys
*Väla
*Choklad
*En tom tvättkorg
*När nära och kära får vara friska
*Williams underbara skratt
*När räkningarna inte alls är höga. Eller inga räkningar alls.
*När allt går vägen
*Mat, men vem gör inte det?
*Snö
*Värme



Åhh Listan kan göras lång. Jätte lång!
Imorgon är det fredag. Det innebär som hos så många andra.. Fredagsmys. Taccokväll.
Aj Lajk!!!

Nu.. Tömma Tudorna. Fixa iordning mig själv..


Kommentarer
Postat av: freja

precis som du säger "vägrar ha två blöjbarn" .. så känner jag med! vega kommer vara 2 år och 2 mån när nästa bebis kommer och då vill jag att hon iaf är på g att bli torr på dagen. natten kan få ta yttligare en tid, som det brukar, men dagen skulle vara skönt!

2010-03-03 @ 16:06:22
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0