Nu så..

..eldas det för fullt i kamminen.
21 grader har vi här inne.
Gött!
Och ett giftlarm på det så vi inte andas in någon luktfri giftig gas eller nåt sånt.
Kanske till och med larmar då någon i den här familjen släpper en liten fis?(händer ganska ofta)
Fredag idag.. Ledig dag för william.
Och då bär det av till Järnvägsmuseet i Ängelholm.
Tydligen är det en Barbieutställning där.. Och jag älskar barbie..

Imorgon ska vi på julfest.. På ekebo..
Utan barn. Jag och min man!!
Vincent ska sova hos syrran.. Hoppas han sover hela natten och inte bökar och har sig.
Och William ville sova hos C&S.
Och det gick bra..
Så fram med snapsen!!
Nä. Fy fan. Ett glas vin eller fyra ska jag nog få i mig. Men snapsen?? Nej!

Kanske dags för lita bilder snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0