Höst? Redan?

Maj Gad? Är hösten här?
Hoppas inte!!

Här på "lannet" är det minsann inte händelselösa dagar.
Igår vart jag och min granne Vivan 55+ ute och jagade mistänksamma inbrottstjuvar med basebollträ.
Ikväll är det bara jag och kidsen.
Ladda bössan eller gömmaoss?
Vad är alternativen liksom? Låsa om oss och hålla ögon och öron öppna.

Hur som haver. Mitt hus rör ingen.
Vart ju en del skumma händelser igår.
Människan som ströva runt här utanför. Ringde skyddat till grannen. Mystisk människa knackade på här igårkväll och frågade efter vägen till Rössjös idrottsplats..halv åtta i ösregnet. Vart fan idrottar man ute då?

Näväl. jag är sjuk och nu vankas det kaffe!
Lilleman sover och den stora är på dagis!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Kia!

Är du sjuk...va kasst! När du frisknat till tycker jag att vi får boka träff snart igen. I höstrusket livar det upp att träffa en sån brutta som du!!! Krya på dig! Kram Camilla

2010-08-24 @ 09:44:49
Postat av: kia

Åhh Camilla.. Ja . Jag har skvaller. Jag samlar massor nu inför hösten!!

2010-08-26 @ 07:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0