Hoppsan.

Här råder ingen aktivitet här inne..
Händer för mycket och finns för lite tid.
Men när rutinerna efter sommarens långa ledighet är över blir det andra bullar.

Det har varit..
bad.sol.lek.tropikariet.fika.vänner.grillning.tivoli i köpenhamn.möhippa.partaj.familj.

ja listan kan bli lång.
Idag klipptes william.. äntligen. Så fin han blev. Lillebror satt i vagnen och studerade noga.
Har aldrig haft så stilla pågar som vid just det tillfället. Borde gå till frisören oftare.
Han inom familia en sväng..
Fick lite "kladdepengar" av min rika älskade sambo som för övrigt sliter som ett djur med vårat utbygge. Blir så grannt så.
Hittade lite dojjs till terminens dagisstart.
Och en ny bil har jag fått. Underbart. min sambo är ju så snäll som ger mig en bil.
Har jag nämnt att jag älskar honom?

Och sedan har vi ett par underbara vänner som ställer upp i vått och torrt.
Christian och Sophia. We love you..
Tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0